top of page
חיפוש
  • michalhg

איפור פנים, שימוש במוצרים בטיחותיים

רוצים לאפר את הילדים בבוקר של פורים, כדאי שלפני כן, תקראו את הכתבה הבאה.


איפור הפנים היא פעילות יצירתית ומהנה שמספקת לילדים ומבוגרים חוויה ייחודית ומרהיבה. מסיבות יום הולדת ואירועים מיוחדים ועד לפסטיבלים וחגיגות וכמובן פורים שמתקרב אלינו בצעדי ענק, איפור הפנים הפך לתרומה מרכזית לאווירה הכללית של האירוע. אולם, בעת עשיית ציורי פנים, חשוב לשים דגש על השימוש במוצרים בטיחותיים ואיכותיים המאושרים או על ידי משרד הבריאות או על ידי ה FDA



מיכל עם עמדת צבעי הפנים שלי מאחוריה במהלך אירוע


השימוש בחומרים לא בטוחים או לא מותאמים לעור יכולים לגרום לגירויים בעור. לכן, על מנת לשמור על בריאותם של המשתמשים, חשוב לבחור במוצרים המיוצרים מחומרים בטוחים ואיכותיים.

כאשר בוחרים צבעי פנים, על הצרכן לוודא שהמוצרים עומדים בתקנים ובסטנדרטים המתאימים. צבעי הפנים שעוברים בדיקות בטיחות ואימות עלולים להכיל פחות כימיקלים מזיקים ולהיות ידידותיים יותר לעור. חשוב לבדוק את תווי האישורים על המוצרים וכאמור לוודא שהם מאושרים על ידי משרד הבריאות או ה FDA וכן לוודא שברשימת החומרים אין חומרים עם תגובות אלרגיות ידועות.

השימוש במוצרים בטיחותיים גם מבטיח תוצאות יפות ועמידות. כאשר משתמשים בצבעי פנים איכותיים, הם מספקים ציורים מדויקים וצבעוניים שנשארים על העור לאורך זמן רב יותר, מאשר מוצרים מתחרים שיכולים להתפרק בקלות או להתמוסס לאחר זמן קצר.

אני ממליצה להשתמש באיפור פנים על בסיס מים, הוא עמיד לאורך שעות ויורד בקלות עם מגבונים לחים או מים וסבון. ניתן לרכוש בחנויות איפור שייעודיות לכך בארץ ובחו"ל.



העמדה הצבעונית, שניה לפני שמתחילה לאפר ילדים מתוקים


פעמים רבות לפני פורים, חנויות הצעצועים מלאות באיפור פנים שלא תמיד מתאים לעור הפנים, בד"כ הם מציעים איפור פנים על בסיס שמן שמגיע בצורת שפתון או בצורות אחרות המרקם שלו שמנוני הוא פחות נח לשימוש, לא מתקבע על הפנים, וכל נגיעה על הפנים מורחת אותו, הוא קשה להורדה ולעיתים משאיר כתמי צבע על הפנים.


ציור הפנים הוא פעילות מהנה ויצירתית שיכולה להביא כיף ושמחה לילדים ולמבוגרים כאחד. עם זאת, חשוב להבין את החשיבות שבשימוש במוצרים בטיחותיים ואיכותיים כחלק מהתהליך. כאשר משתמשים בצבעי פנים המתאימים לתקנים המתאימים, לא רק נהנים מתוצאות יפות ומרשימות, אלא גם שומרים על הבריאות.

על מנת ליצור חוויה נעימה ובטוחה בזמן ציור פנים, תמיד כדאי לבחור במוצרים מהימנים ובטוחים המיועדים לשימוש על העור.

בקורס הדיגיטלי, ציורי פנים בקלות, מעבר להדגמות והטכניקות מפורטים בו גם הציוד שצריך לרכוש והחנויות בהן ניתן לרכוש את הציוד בארץ ובחו"ל. במידה וזה משהו שיכול לעניין אתכם לפניי פורים, מוזמנים ללחוץ כאן

3 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
  • TikTok
  • Facebook
  • YouTube
  • Pinterest
  • Instagram
  • Instagram
  • Facebook
  • YouTube
  • TikTok
bottom of page