top of page
חיפוש

מה הקשר בין כדור הארץ, תפוז וקורונה? ולא, זה לא קשור לויטמין C

עודכן: 11 בינו׳ 2021

אז איך הגענו למצב שהטייסים מובטלים, והשליחים בסופר עובדים בטירוף?

כולנו בפחד כרגע, אנו לא מבינים שאנחנו אלו שיכולים לסיים את המצב הזה וכמה שיותר מהר ואיזה כלים עוצמתיים יש לנו. והכי לא מבינים שיש סיבה שהקורונה הגיעה לשחק איתנו, 'סטופ כדור הארץ'.

את הציור הזה, ציירתי לפני פורים, אתם בטח תוהים מה הקשר בין כדור הארץ לתפוז.

אחדות היא לא סתם עוד מילה יפה, הפיזיקה הקוונטית מסבירה לעומק איך כולנו מאוחדים באנרגיה שלנו. הבאתי לכם הסבר על קצה המזלג; האטום הוא החלקיק הקטן ביותר שינתן למדידה כיום והוא מורכב מ- 99.9999% ואקום / ריק ו- 0.000001% חומר.

כולנו מורכבים מאטומים: אני, אתם, הכיסא, המחשב, הטלפון, הכל! ברגע שנוציא את כל הוואקום מהיקום, החומר שישאר, הינו בגודל של תפוז בלבד.


עפ"י הפיזיקה הקוונטית, היקום כולו בגודל תפוז. צילום: ויקי מוצפי

כולנו גוש אטומים רוטטים, בתוך שדה אלקטורומגנטי אינסופי, מה שאומר שכולנו מחוברים באנרגיה שלנו.

למשל, אם אני טיפה בתוך ים, אז אני הופכת לחלק מהים ואם מגיע גל, אני אטמע בתוכו כי אני חלק ממנו.

איך כל זה מתקשר לקורונה ולמה שאנחנו עוברים בימים אלו? ואיך אפשר להסתכל על הדברים קצת אחרת ופחות לפחד? ואפילו להיות שותפים לשינוי המצב.

עוד קצת ומגיעה לתשובה.


סטופ כדור הארץ. צילום: ויקי מוצפי


כאמור, היום מוכח מדעית שכולנו מחוברים באנרגיה שלנו, שכולנו בעצם רקמה אחת. ושניסויים הוכיחו שברגע שמוסיפים צופה לניסוי, האטום משנה את התנהגותו. כך שהאמונה של החוקר עלולה להשפיע על הניסוי ואטומים משנים את התנהגותם, בהתאם לאמונה של החוקר.

חשוב לזכור שהאנרגיה זורמת לאן שתשומת הלב מופנית. ובודאי שמתם לב שערוצי החדשות עושים מזה קרקס תקשורתי, מכניסים אנשים לבהלה ולפחד, האנרגיה של האנשים הופכת להיות ממוקדת בשלילי וזה משפיע על המציאות, הפחד גדל המחשבות על הקורונה גדלות וגם מספר החולים עלול לגדול.

במקום זה, ממליצה לא לראות חדשות, אפשר להתעדכן פעם ביום לכמה דקות ולמקד את המחשבות שלנו בצורה הכי חיובית שאפשר. ניתן לראות בעיני רוחנו איך העתיד שלנו משתנה לטובה ואיך תוך שבועיים נעלמת המחלה מחיינו ואנחנו חוזרים לשגרה. אני יודעת שזה לא פשוט, זו מלחמה שלנו במוח שלנו ובמציאות שהוא רואה. אבל זה אפשרי.

אז בואו פשוט נסגור את הטלויזיה, נעלה את התדר, נשים מוזיקה ברקע, נרקוד בבית, נצחק, נאכל בריא, נבלה עם המשפחה אפשר גם בוידאו עם חברים, נבלה עם עצמנו לבד. ננצל את הזמן למנוחה ולפרויקטים שלא הספקנו לעשות, בטוחה שלכולנו יש רשימה ארוכה.

ובעיקר נהנה מהדברים הקטנים ונלמד להעריך אותם מחדש, כי כבר שום דבר אינו מובן מאליו, אפילו לא סיבוב משפחתי בפארק.


הקורונה גורמת לנו לחשוב אה?! צילום: ויקי מוצפי

הרי לא סתם היקום בא וסגר אותנו בבית, כדי שנפסיק את המירוץ, כדי שנתהה על קיומינו, שנבין מה באמת חשוב ובעיקר ליצור אחדות וערבות הדדית. זה שאתם נשארים בבית, אתם בעצם שומרים על אנשים אחרים. הקבוצות שקמות כדי לתמוך אחד בשני (כמו סולידריות ישראלית), זה מדהים ומרגש בעיני. הפחד גורם לנו להרגיש אחדות, בבקשה רק תזכרו את זה כשנחזור לשיגרה.

תהיו טובים אחד לשני. הקורונה לא מבדילה בין שמאלני לימני, בין חרדי לחילוני, כולנו אחד, כולנו מחוברים באנרגיה שלנו ויש לכולנו מטרה אחת, לצאת מזה בשלום וכמה שיותר מהר ובעיקר לצאת מאוחדים.

וכמובן, מוזמנים להרצאה שלי, ‘חלום במשיכת מכחול’ שמאגדת בתוכה, מסע מרתק שזור בגילויים מדעיים ואמצעים אמנותיים לגילוי יעוד החיים.

ההרצאה משלבת חוקים וטיפים תודעתיים להגשמת חלומות והתמודדות עם מצבי חיים לא פשוטים.

ההרצאה תתקיים ב 25.03 יום ד' בשעה 20:00 בערב דרך אפליקציית ZOOM

כל מה שצריך לעשות זה להוריד את אפליקציית ZOOM

תשלום סמלי של 50 שח בביט או ב PAY עם הודעה בווטסאפ 0525355933

וישלח אליכם קישור להרצאה.

מיכל הניג

פוסטים אחרונים

הצג הכול
  • TikTok
  • Facebook
  • YouTube
  • Pinterest
  • Instagram
  • Instagram
  • Facebook
  • YouTube
  • TikTok
bottom of page